Kosmetikos prekių tinklo „Eurokos“ logotipo atnaujinimas.

Užduotis - atnaujinti didžiausio Lietuvoje kosmetikos, parfumerijos. grožio ir higienos prekių tinklo logotipą. Naujajame ženkle atsisakyta stilizuoto gėlės žiedo simbolio ir susitelkta ties pačio sudėtinio žodžio Eurokos (Euro Kosmetika) išraiška. Pasirinta tos pačios spalvų gamos spalva, tačiau gerokai tamsesnė nei senajame ženkle. Grafinei išraiškai pasirinkta žodžio K (kosmetika) raidė paliekant ankstesniame ženkle naudotą K raidės modifikaciją, tačiau dar papildomai jai suteikiant pridėtinį elementą, tarsi vizualinį kirtį, pabrėžimą. Šio nedidelio grafinio elemento dėka ženklas tampa centrinio komponavimo, vientisas, su centre esančiu originaliu grafiniu elementu. Taip pat peržiūrėtas ir senasis šūkis „Gali sau tai leisti“. Palikta ta pati esmė, tačiau kiek pakeistas tonas ir forma. Naujasis šūkis - „Leiskite sau“  eurokos.lt